Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015



ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Λέμε όχι στο Σχολικό Εκφοβισμό 

Το Βρετανικό Συμβούλιο και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα: Ένα πρόγραμμα κατά της ενδοσχολικής βίας 2015-2016» υλοποιούν τον ψηφιακό διαγωνισμό «Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό/ Say no to bullying».

        Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές της Ε’ & ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων και όλων των τάξεων των Γυμνασίων (ηλικίας 10-15 ετών) της χώρας.  Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν θα δημιουργήσουν ομάδες 2-5 ατόμων, και θα πρέπει να επιλέξουν ένα θέμα από τις κάτωθι ενότητες:
• Σέβομαι τη Διαφορετικότητα 
• Ισότητα Ευκαιριών
• Κοινωνική Ένταξη
• Επίλυση Διαφορών
                  Στη συνέχεια θα πρέπει να αναρτήσουν ένα βίντεο διάρκειας 3 έως 5 λεπτών ή μια παρουσίαση Powerpoint στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά στην ιστοσελίδα http:/www.respect-diversity.org.
          Σε αυτή την ιστοσελίδα είναι επίσης διαθέσιμοι οι όροι και η αίτηση συμμετοχής καθώς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετική με το διαγωνισμό.

Διάρκεια  Διαγωνισμού
Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει από Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015 έως και Τρίτη 1 Δεκεμβρίου  2015. Οι καλύτερες ομάδες με τους εκπαιδευτικούς τους θα παρακολουθήσουν μια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί εντός του Δεκεμβρίου 2015 στην Αθήνα, όπου θα γίνει η βράβευση των δέκα καλύτερων ομάδων. 

Βραβεία Διαγωνισμού   
Το σχολείο της ομάδας που θα νικήσει θα κερδίσει έναν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό τάξης για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, ο οποίος  θα διατεθεί ως δωρεά από συνεργάτες του  προγράμματος.
Θα υπάρξουν και ειδικές βραβεύσεις συμπεριλαμβανομένων δύο «έξυπνων» τάξεων – πλήρης τεχνολογικός εξοπλισμός τάξης για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών- οι οποίες θα διατεθούν ως δωρεά από συνεργάτες του προγράμματος. 
Το κάθε μέλος των πέντε πρώτων νικητήριων ομάδων θα κερδίσει δώρα και αναμνηστικά από το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και το Βρετανικό Συμβούλιο και ένα βιβλίο «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα».